E-kniha

Marketingová komunikace

Jak komunikovat na našem trhu
Značka: GRADA

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
246 Kč
Anotace

Kniha s titulem Marketingová komunikace komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu.

Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe.

Informace o sortimentu
Podnázev Jak komunikovat na našem trhu
Název v originále Marketingová komunikace
Druh sortimentu eKniha
Autor Miroslav Karlíček, Petr Král
Značka GRADA
Pořadí vydání 1. vydání
Interní kód 0162404
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách