E-kniha

POP - In-store komunikace v praxi

Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje
Značka: GRADA

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
253 Kč
Anotace
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky.
Informace o sortimentu
Podnázev Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje
Název v originále POP In-store komunikace v praxi
Druh sortimentu eKniha
Autor Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová
Značka GRADA
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 224
Interní kód 0161860
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách