Jen dnes SLEVA 100 KČ při nákupu nad 800 Kč se slevovým kódem

Budování národa čtenářů

Série: Dějiny knihy
Sítě, podniky a protagonisté knižního trhu v Čechách (1749–1848)
Značka: Academia

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
450 Kč
Anotace
Monografie systematicky analyzuje protagonisty knižního trhu v Čechách, jako byli tiskaři, knihkupci, knihvazači a majitelé komerčních výpůjčních knihoven, v období od tereziánských reforem do revoluce roku 1848. Zkoumání sítě tuzemských i zahraničních kontaktů knižních profesionálů umožňuje poznat strukturu intelektuální výměny a komunikace v době, která byla klíčová pro vytvoření moderní veřejné sféry a formování novodobého národa. Vedle prosopografických, topografických a ekonomických analýz přináší publikace i případové studie osvětlující hlavní mezníky ve vývoji knižního trhu a jeho strukturální změny.
Informace o sortimentu
Podnázev Sítě, podniky a protagonisté knižního trhu v Čechách (1749–1848)
Druh sortimentu Kniha
Autor Claire Madl, Petr Píša, Michael Wögerbauer
Značka Academia
Rok vydání 2019
Pořadí vydání 1. vydání
Edice Dějiny knihy
Interní kód 0300816
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy