Chování zákazníka

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024735283
Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
425 Kč
361 Kč
425 Kč
361 Kč
Anotace
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"
Druh sortimentu Kniha
Autor Jitka Vysekalová
Značka GRADA
V prodeji od 28.03.2011
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 2.0 cm
Hmotnost 0.82 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 360
ISBN 978-80-247-3528-3
EAN 9788024735283
Interní kód 0115227
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy