Každý rok jsou publikovány tisíce výzkumných zpráv týkajících se výuky a vzdělávání, z nichž některé se vzájemně vyvrací. Jak mohou už tak vytížení učitelé rozeznat, do kterých výzkumů stojí za to investovat svůj čas? A jak náročné je převedení výzkumu do praxe ve třídě? V této výjimečné knize se Carl Hendrick a Robin Macpherson ptají osmnácti současných předních odborníků na vzdělávání, jak přetavit to nejlepší z aktuálních výzkumů do efektivní praxe. Společně se zaměřili na deset důležitých oblastí výuky:
-
Hodnocení, známkování a zpětná vazba,
-
Chování,
-
Čtení a gramotnost,
-
Speciální vzdělávací potřeby a znevýhodnění,
-
Motivace,
-
Paměť a vybavování z paměti,
-
Jak ve třídě mluvit a klást otázky,
-
Mýty o učení,
-
Technologie,
-
Samostatné učení.