Dokonalá služba zákazn.po tel.

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072059140
Značka: Pragma

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
148 Kč
121 Kč
148 Kč
121 Kč
Anotace
Používáte-li telefon každý den jako svůj běžný pracovní nástroj, setkáváte se při tom s řadou větších či menších problémů. Telefonické jednání třeba nedopadne, jak jste si představovali, a vy si většinou ani neuvědomíte, že se na tom dalo ledacos změnit, kdybyste telefon dokázali lépe využívat. Kniha Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu vám pomůže vypořádat se s úskalími komunikace po telefonu a zdokonalit své schopnosti a dovednosti nezbytné k tomu, abyste po telefonu působili přirozeně a telefonátem dosáhli toho, co potřebujete – ať už pracujete jako ředitel, obchodník či sekretářka. Kniha je rozdělena do tří částí: Jak zvládnout přístroj, Jak zvládnout hovory a Jak zvládnout sami sebe – samozřejmě ve vztahu k telefonování. Pokud si z četby této knihy odnesete alespoň část doporučení, rad, tipů a návodů, budete mít podobný pocit, jako když řadu let používáte svůj starý víceúčelový kapesní nožík a jednoho dne na něm objevíte nový nástroj, jehož jste si dříve nevšimli a který se vám zrovna skvěle hodí. Stejně tak možná objevíte, že telefon jako prostředek komunikace skrývá možnosti, o nichž jste dříve ani netušili.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Kristin Anderson
Značka Pragma
V prodeji od 29.08.2003
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.0 x 21.0 x 1.0 cm
Hmotnost 0.16 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 106
ISBN 80-7205-914-9
EAN 9788072059140
Interní kód 0040391
Ceny dopravy