Ekonomika turismu

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024736433
Turismus České republiky
Značka: GRADA

Zboží máme skladem na prodejně. Expedujeme do týdne.

Dostupnost: IHNED odesíláme - poslední kusy
149 Kč
127 Kč
149 Kč
127 Kč
Anotace

Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. Nové vydání je rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací turismu. Zásadně je aktualizována problematika turismu v národní ekonomice obecně a problematika pasivního, aktivního a domácího turismu České republiky. Aktualizována je i tematika turismu ČR v kontextu členství v EU.
První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo jiné jeho typologii a terminologii. Značná pozornost je věnována i teorii trhu turismu, tedy nabídce a poptávce i ceně v turismu. Další část knihy pojednává o statistickém monitoringu turismu v ČR a zejména o analýze vlivů turismu na národní ekonomiku se zaměřením na ekonomiku ČR a jejich vyhodnocení pomocí platební bilance a satelitního účtu. V publikaci jsou dále řešeny základní charakteristiky vývoje a současného stavu turismu ČR se zaměřením na aktivní, pasivní a domácí turismus a spotřební chování účastníků turismu. Autorky se zabývají též organizační a řídicí strukturou turismu ČR.

Informace o sortimentu
Podnázev Turismus České republiky
Druh sortimentu Kniha
Autor Monika Palatková, Jitka Zichová
Značka GRADA
V prodeji od 10.07.2014
Rok vydání 2014
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 16.8 x 24.0 x 1.5 cm
Hmotnost 0.44 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 264
ISBN 978-80-247-3643-3
EAN 9788024736433
Interní kód 0169581
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny