Hrdina nebo psanec

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788026500278
Značka: BizBooks

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
499 Kč
409 Kč
499 Kč
409 Kč
Anotace
Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů. Když tyto psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Margaret Mark, Carol Pearson
Značka BizBooks
V prodeji od 27.07.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.8 x 22.5 x 2.0 cm
Hmotnost 0.62 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 352
ISBN 978-80-265-0027-8
EAN 9788026500278
Interní kód 0130596
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy