VELKÁ PODZIMNÍ SOUTĚŽ nejen o zájezd za 10 000 Kč

Korporátní strategie

Pevná s přebalem matná
EAN:9788074006203
Krok za krokem
Značka: C.H.BECK

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději třetí pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
Zobrazit dostupný počet ks
490 Kč
490 Kč
Anotace

Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. - vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem.

Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat:
1. krok - Strategická analýza zaměřená na korporátní strategii.
2. krok - Návrh nové nebo redefinice stávající strategie,
3. krok - Předpoklady pro strategické řízení,
4. krok - Implementace strategie a kontrola jejího plnění.

Kniha navazuje na několik předchozích publikací, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy (business strategie), ale i na tzv. funkční oblasti - strategické řízení výroby, marketingu, nákupu, lidských zdrojů, IS/IT a financí. Příručka je vhodná nejen pro studenty MBA, ale také pro manažery a vlastníky podniků.

Informace o sortimentu
Podnázev Krok za krokem
Druh sortimentu Kniha
Autor Radim Červený, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský
Značka C.H.BECK
V prodeji od 16.12.2016
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 1.4 cm
Hmotnost 0.37 kg
Vazba Pevná s přebalem matná
Počet stran 224
Edice C.H.Beck pro praxi
ISBN 978-80-7400-620-3
EAN 9788074006203
Interní kód 0216410
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny