TIK TAK, už máte adventní kalendář

Kreativní výzkum

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074851254
Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
245 Kč
201 Kč
245 Kč
201 Kč
Anotace
Příručka Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví přispívá k hlubšímu porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihuje jeho důležitost coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již působí. Hilary Collinsová má bohaté zkušenosti s výukou výzkumných metod a vedením diplomových a disertačních prací v oblasti designového managementu a obchodu v rámci tvůrčích odvětví v Evropě, zvláště ve Velké Británii, a na Blízkém východě. Ve vlastní výzkumné práci se zabývá především tématy identity a zastavěného prostředí a jejich vzájemným působením. V posledních letech se věnuje zkoumání sociálních inovací a jejich vlivu na roli profesionálních návrhářů
Informace o sortimentu
Podnázev Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví
Název v originále Creative Research
Druh sortimentu Kniha
Autor Hilary Collinsová
Značka Barrister a Principal
V prodeji od 23.03.2017
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.1 x 23.0 x 1.8 cm
Hmotnost 0.45 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 212
ISBN 978-80-7485-125-4
EAN 9788074851254
Interní kód 0228470
Produktový manažer Jana Hulová (jana.hulova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy