Management kvality služeb v cestovním ruchu

Série: Manažer
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024750217
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
99 Kč
84 Kč
99 Kč
84 Kč
Anotace
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
Značka GRADA
V prodeji od 05.10.2017
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.5 x 24.0 x 1.1 cm
Hmotnost 0.33 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 192
Edice Manažer
ISBN 978-80-247-5021-7
EAN 9788024750217
Interní kód 0244612
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy