Marketingový výzkum

Série: Expert
Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788027135356
Postupy, metody, trendy
Značka: GRADA

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
489 Kč
416 Kč
489 Kč
416 Kč
Anotace

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu.

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.

Informace o sortimentu
Podnázev Postupy, metody, trendy
Druh sortimentu Kniha
Autor Radek Tahal
Značka GRADA
V prodeji od 30.11.2022
Rok vydání 2022
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 17.5 x 25.0 x 2.0 cm
Hmotnost 0.62 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 296
Edice Expert
ISBN 978-80-271-3535-6
EAN 9788027135356
Interní kód 0398500
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny