Romantika v Kavárně nových začátků – jen za 149 Kč

Mediace a reflexe jejích aktuálních trendů

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788075020475
Značka: Leges

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
500 Kč
410 Kč
500 Kč
410 Kč
Ceny dopravy
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy
Kdo by si nepřál vědět, co je a co není dobrým řešením našich konfliktů? Tato kniha neposkytuje jednoduché návody, ale může nás při hledání odpovědí na tyto otázky nasměrovat. Je kolektivním dílem autorů, kteří si vzali za cíl zmapovat vývoj a aktuální trendy využití mediace v České republice a ve vybraných zemích Evropy. Téma postihuje z pohledu sociologie, práva, psychologie, historie, sociální práce či pedagogiky. Rozdělena je do tří tematických oblastí. V první se zaměřuje na historicko-společenskou reflexi mediace jako metody, která ústí do požadavku na celoživotní učení mediátorů. Ve druhé části přináší vývoj a aktuální zkušenosti s mediací ve vybraných zemích Evropy, konkrétně v Rakousku, Německu a Slovensku. Třetí, nejobsáhlejší část je tvořena kapitolami, které se zaměřují na řešení problémů v současné mediační praxi. I když je mediace (chtělo by se říct "konečně") využívána stále více, přesto jsou oblasti, kde se ve srovnání se zahraničím uplatňuje jen velmi málo. Jedná se např. o mediaci v případech sexuálního zneužívání dětí, mediaci ve zdravotnictví, vrstevnickou mediaci, mediaci v interkulturních konfliktech či mediaci v případech domácího násilí. Poslední část knihy je pojatá jako exkurz do zkušeností z praxe. Slouží k dokreslení a inspiraci. Věříme, že kniha bude dobrým průvodcem všem zájemcům o mediaci, studentům, teoretikům, výzkumníkům i praktikům.
 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.