Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Politika a média v konzumní společnosti

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024736679
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
149 Kč
127 Kč
149 Kč
127 Kč
Anotace
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě zaujme i odborníky společenskovědních oborů.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Vlastimil Růžička
Značka GRADA
V prodeji od 12.10.2011
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.5 x 20.5 x 1.0 cm
Hmotnost 0.25 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 192
ISBN 978-80-247-3667-9
EAN 9788024736679
Interní kód 0121632
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy