Praktická encyklopedie žurnalistiky

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072772667
Značka: LIBRI

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
290 Kč
238 Kč
290 Kč
238 Kč
Anotace
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jan Halada, Doc. PhDr. Barbora Osvaldová
Značka LIBRI
V prodeji od 15.08.2007
Rok vydání 2007
Pořadí vydání 3. vydání
Rozměry 14.5 x 20.5 x 1.5 cm
Hmotnost 0.33 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 264
Poslední dotisk 09/2010
ISBN 80-7277-266-X
EAN 9788072772667
Interní kód 0072467
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy