Edice ZKUSTE TO DOMA SAMI nyní se slevou 50 %

Před-svědčování

Pevná s přebalem lesklá
EAN:9788075550149
Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
339 Kč
399 Kč
339 Kč
Anotace

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.

V knize se dozvíte:

  • Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé
  • Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít
  • Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč
  • Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí
  • O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek
  • Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet
  • Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků
Informace o sortimentu
Podnázev Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit
Druh sortimentu Kniha
Autor Robert B. Cialdini
Překladatel Aleš Drobek
Značka Jan Melvil publishing
V prodeji od 14.12.2016
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.0 x 22.5 x 3.0 cm
Hmotnost 0.65 kg
Vazba Pevná s přebalem lesklá
Počet stran 404
ISBN 978-80-7555-014-9
EAN 9788075550149
Interní kód 0218036
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy