Právě začal BLACK FRIDAY!

Proč nakupujeme

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072610556
Jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
298 Kč
244 Kč
298 Kč
244 Kč
Informace o sortimentu
Podnázev Jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej
Druh sortimentu Kniha
Autor Paco Underhill
Značka Management Press
V prodeji od 11.09.2002
Rok vydání 2002
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.5 x 20.5 x 1.0 cm
Hmotnost 0.29 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 254
ISBN 80-7261-055-4
EAN 9788072610556
Interní kód 0033734
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy