Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak chování prodejce v konkrétní situaci působí, co vyvolává a jaké může mít důsledky.
Kniha je psaná srozumitelným jazykem, s historkami, které dobře ilustrují, jak je prodejní činnost pestrá a různorodá. Rodícím se prodejcům kniha pomůže najít směr a správnou cestu. Zkušeným umožní sebereflexi, připomene stereotypy, kterým podléháme, a dodá motivaci k vyzkoušení nových technik. Pokud chcete aktivně pracovat na sebezdokonalení a navyšování prodejních výsledků, tato kniha vám bude skvělým průvodcem.
Dozvíte se, jak pracovat na sobě, poznávat typy zákazníků, jejich osobnost a volit styl komunikace tak, aby působil motivačně. Čtenář – obchodník porozumí klíčové roli vztahů, řízení rozhovoru, emoční inteligenci, odhalování potřeb klientů, příčinám a řešení případného konfliktu s klienty, ale i nátlakovým a manipulativním technikám některých zákazníků, a dalším situacím z obchodní praxe.