Propojení výroby a informačních systémů v praxi

Série: Expert
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788027124596
Značka: GRADA

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
439 Kč
373 Kč
439 Kč
373 Kč
Ceny dopravy
Vývoj ceny
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy
Vývoj ceny
  • Přemýšlíte o dalších možnostech zvyšování prosperity firmy?
  • Chcete zlepšit efektivitu a kvalitu plánování a řízení výroby ve vaší firmě?
  • Hledáte pomocníka pro řízení změn ve vnitrofiremních procesech?
  • Potřebujete posilovat zákaznickou firemní orientaci?

Základem všech činností firmy, zejména pak firmy výrobní, jsou dobře zorganizované a vzájemně propojené firemní procesy. Pochopení jejich správné funkce v rámci organizačního uspořádání firmy musí být prvním krokem v úvahách o organizování změn ve firmě. Změny musí směřovat k naplnění firemních cílů, které jste si předem definovali. V rámci takto připraveného prostředí je možné uvažovat i o změně informačního systému, který tyto procesy maximálně podpoří a bude je i řídit. Vše je spjato s fenoménem změny, ale především je vše spojeno s obavami a komplikacemi, které každá změna s sebou přináší a vyvolává. Chcete-li se jim v co nejvyšší míře vyhnout, nebo je alespoň minimalizovat, musíte se dobře připravit.

Díky této knize zjistíte, jak správně propojit svět výrobních společností se světem informačních systémů. Také se dozvíte, jaká dodržovat pravidla a postupy v oblasti přípravy firemních procesů výrobních firem nebo jak vybrat a nasadit vhodný informační systém pro jejich řízení.

Autor vychází ze svých rozsáhlých praktických zkušeností a tato kniha tak může být inspirací pro nejen pro ty, kteří před podobnou změnou stojí, ale pro každého, koho toto téma zajímá.

 
 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.