Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Pevná s přebalem lesklá
EAN:9788087573075
Značka: RADIX

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději třetí pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
449 Kč
368 Kč
449 Kč
368 Kč
Anotace

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one".

Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Luboš Bárta
Značka RADIX
V prodeji od 24.01.2014
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.3 x 24.0 x 3.5 cm
Hmotnost 1.04 kg
Vazba Pevná s přebalem lesklá
Počet stran 464
ISBN 978-80-87573-07-5
EAN 9788087573075
Interní kód 0162946
Produktový manažer Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny