VELKÁ PODZIMNÍ SOUTĚŽ nejen o zájezd za 10 000 Kč

Reklama

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024758657
Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
254 Kč
299 Kč
254 Kč
Anotace
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
Značka GRADA
V prodeji od 06.09.2018
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 4. vydání
Rozměry 17.0 x 24.4 x 1.4 cm
Hmotnost 0.39 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 232
ISBN 978-80-247-5865-7
EAN 9788024758657
Interní kód 0278831
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy