Právě začal BLACK FRIDAY!

Reklama, propagace a marketingová komunikace

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788025117699
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
1590 Kč
1304 Kč
1590 Kč
1304 Kč
Anotace
Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení.
Informace o sortimentu
Název v originále Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
Druh sortimentu Kniha
Autor Kenneth Clow
Značka CPress
V prodeji od 10.11.2008
Rok vydání 2008
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 22.1 x 29.8 x 3.0 cm
Hmotnost 2.00 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 504
ISBN 978-80-251-1769-9
EAN 9788025117699
Interní kód 0090810
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy