Reklamní právo

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074006869
Značka: C.H.BECK

Titul je skladem u nakladatele. Expedujeme do dvou pracovních dnů po dodání na náš sklad.

Dostupnost: Na vyžádání
390 Kč
Anotace
Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plynoucích z práva Evropské unie. Veřejnoprávní regulace přináší mnoho pravidel pro to, jak má reklama vypadat a jak vypadat nesmí, a to nejen v závislosti na propagovaném výrobku či službě, ale též v samotném způsobu šíření reklamy. Zvláštní ochrana je poskytována spotřebitelům či osobám mladším 18 let. Soukromoprávní hlediska reklamního práva plynou z práva nekalé soutěže, ochrany osobnosti či oblasti autorskoprávní. Mimo právních norem je třeba zohlednit též normy etické. Předkládaná publikace přináší komplexní pohled na reklamní právo. Popis a výklad právní úpravy doplňuje rozsáhlý rozbor judikatury a mnoho příkladů z reklamní praxe.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Ondřej Moravec, Dana Ondrejová, Filip Rigel
Značka C.H.BECK
V prodeji od 06.02.2018
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.1 x 22.6 x 1.2 cm
Hmotnost 0.27 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 200
ISBN 978-80-7400-686-9
EAN 9788074006869
Interní kód 0255530
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy