Slovník teórie médií A-Ž

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788081190421

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději třetí pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
595 Kč
488 Kč
595 Kč
488 Kč
Anotace
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.
Informace o sortimentu
Název v originále Slovník teórie médií A-Ž
Druh sortimentu Kniha
Autor Peter Valček
Značka Literárne informačné centrum
V prodeji od 26.03.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 18.0 x 24.5 x 2.5 cm
Hmotnost 0.73 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 352
ISBN 978-80-8119-042-1
EAN 9788081190421
Interní kód 0127073
Produktový manažer Kristína Lovásová (kristina.lovasova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny