Kniha „Služebník“ je klasickým příběhem obchodní literatury, odhalující principy vedení službou.
John Daily je byznysman, jehož zjevně úspěšný život se začíná vymykat kontrole. Cítí se pod psa a selhává ve všech svých vedoucích rolích – ať už jako šéf, manžel, otec či trenér. Aby si dal svůj život do pořádku, neochotně souhlasí s účastí na týdenním semináři, zabývajícím se leadershipem, pořádaném v odlehlém benediktýnském klášteře.
Mnich, který vedl seminář, byl k Johnově překvapení bývalý obchodní manažer a legenda na Wall Street. Mnich vzal Johna pod svá křídla a stal se jeho průvodcem k prostému a pravdivému poznání, že skutečnou podstatou leadershipu není moc, ale autorita, která je založena na vztazích, lásce, službě druhým a obětech.
Společně s Johnem čtenáři zjistí, že principy, popsané v této knize, nejsou ani nové, ani složité. Nevyžadují žádný zvláštní talent nebo schopnosti; jsou založeny na posilování respektu, zodpovědnosti a zájmu o lidi kolem nás. To je možná důvod, proč Služebník oslovil tolik čtenářů z různých oborů. Toto poselství se dá aplikovat kdekoli a na kohokoli – ať doma nebo v práci.
Pokud jste unaveni z knih, které místo aby něco naučily, poučují, pokud hledáte efektivní způsob, jak zdokonalit své schopnosti vést, pokud chcete porozumět nadčasovým vlastnostem, které vedou k dlouhotrvajícímu a smysluplnému úspěchu, je Služebník právě tou knihou, kterou byste neměli minout.
Kniha byla přeložena do více než 14 jazyků a prodalo se jí víc jak 3,5 milionů výtisků.
DOZVÍTE SE
O používání zásad vedení službou ve vašem životě a kariéře
Jak se neustále rozrůstat a posouvat kupředu