Anotace
Nový svazek edice se týká oboru, který se každým rokem rozrůstá a nabývá na významu. Kniha představuje nejvýznamnější světové tvůrce módy, jako například Calvin Klein, Diesel, Karl Lagerfeld, Lacoste, Prada nebo Vivienne Westwood. Spotřebitelé ze zemí vzrůstajících ekonomik kupují módní zboží, aby tak vyjádřili svůj úspěch. Rozrostla se globální distribuce a značení, výroba se rychle mění, více společností čerpá své dodavatele z míst, kde jsou levnější pracovní síly. Hodnota vyjádřená penězi a důvěryhodnost – to jsou dnes hlavní otázky, o nichž uvažují návrháři, zatímco zákazníci, kteří kupují módu, jsou lépe informováni než kdykoli předtím. Prodej módního zboží může vyvolat v budoucnu změnu spotřeby a výroby. To je jeden z největších úkolů, kterým móda čelí. Když se na propagátory nošení kožešin zaměřují ochránci práv zvířat, je to zajímavé především pro bulvární tisk. Máme více módních butiků, obchodních domů a maloobchodních prodejen než kdykoli předtím, více lidí vstupuje do módních institucí, které podporují průmysl na celém světě, a módě se věnuje více televizního času i zpravodajských informací, které touží po troše lesku . Neustále znovu a znovu definovaná móda zachycuje okamžik a odráží pár sezon – a tyto vizuální dojmy vytvářejí vzpomínku na ten den, ten měsíc, ten rok, živý důkaz, že jsme na zlomek vteřiny měli otevřené oči.