Jen dnes SLEVA 100 KČ při nákupu nad 800 Kč se slevovým kódem

Sticky marketing

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788072612352
Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
327 Kč
399 Kč
327 Kč
Anotace
Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka k nákupu.

Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání obchodních transakcí, nýbrž na poskytování jedinečných zážitků, tj. na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti zákazníků, na poskytování dlouhodobé hodnoty. Jedině touto cestou, cestou nasazení "ulpívajících" marketingových technik čili "sticky" marketingu, může firma překonat bariéry, které si dnešní zákazníci budují proti nevyžádaným formám komunikace.

Motto současnosti tedy podle autora zní: "Neptejte se, co může marketing udělat pro vás. Ptejte se, co může marketing udělat pro vaše zákazníky."

Informace o sortimentu
Podnázev Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky
Druh sortimentu Kniha
Autor Grant Leboff
Značka Management Press
V prodeji od 02.10.2011
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 23.5 x 1.4 cm
Hmotnost 0.37 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 216
ISBN 978-80-7261-235-2
EAN 9788072612352
Interní kód 0121340
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy