Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Strategie digitálního marketingu

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788075087140
Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing
Značka: Lingea

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
590 Kč
484 Kč
590 Kč
484 Kč
Anotace

Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.

Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie.

Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.

Kniha mimo jiné obsahuje:

  • případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími
  • nejaktuálnější novinky z oblasti automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailů, on-line i off-line integrace a vlivu technologií včetně umělé inteligence
  • rady a tipy týkající se ochrany dat a soukromí.
Informace o sortimentu
Podnázev Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing
Druh sortimentu Kniha
Autor Simon Kingsnorth
Značka Lingea
V prodeji od 05.04.2022
Rok vydání 2022
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.7 x 23.6 x 2.1 cm
Hmotnost 0.60 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 384
ISBN 978-80-7508-714-0
EAN 9788075087140
Interní kód 0378826
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny