VELKÁ PODZIMNÍ SOUTĚŽ nejen o zájezd za 10 000 Kč

Úvod do vizuální kultury

EAN:9788020019844
Značka: Academia

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
395 Kč
324 Kč
395 Kč
324 Kč
Anotace
Kniha pomáhá čtenáři porozumět proměnám funkce obrazu v moderní společnosti, především pak ukazuje její transformaci po nástupu nových zobrazovacích médií, jako je fotografie, film a televize či nejnověji počítačová prostředí a internet. Mirzoeffova široká analýza kultury obrazu začíná definicí klasického perspektivního zobrazování a směřuje k technologickým způsobům tvorby obrazů, přičemž se zastavuje u zásadních témat – např. zkoumá otázku reprezentace, vizualizace, tělesnosti, kolonizace obrazu a obrazem, simulaci (alternativní) skutečnosti, možnosti vytvoření obrazové (mediální) ikony či počátky globalizace kultury obrazu. Kniha je psaná velmi vstřícnou formou a je vhodná jak pro studenty vizuální kultury a médií, tak také pro každého čtenáře, který chce dnešní mediální a obrazovou společnost lépe chápat.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Nicolas Mirzoeff
Značka Academia
V prodeji od 05.10.2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.0 x 19.0 x 2.0 cm
Hmotnost 0.44 kg
Edice Vizuální studia
ISBN 978-80-200-1984-4
EAN 9788020019844
Interní kód 0117441
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy