Vedení procesu změny

Osm kroků úspěšné transformace podniku v turbulentní ekono
Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788072613144
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
245 Kč
299 Kč
245 Kč
Ceny dopravy
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy
V létě roku 1994 napsal John P. Kotter pro časopis Harvard Business Review článek nazvaný „Vedení změny: Proč pokusy o transformaci selhávají“. Text vzbudil obrovskou pozornost a okamžitě se vyhoupl do čela žebříčku reprintů HBR. Úspěch textu podnítil vydání knihy, která je považovaná za jednu z klíčových publikací historie manažerské literatury. I když od prvního vydání knihy Vedení procesu změny uplynulo už devatenáct let, neztratila pranic ze své aktuálnosti. Chyby, jichž se i velmi inteligentní lidé při svých snahách o zavádění zásadních změn stále dopouštějí, jsou dnes téměř stejné, jako na sklonku minulého století. To jistě neznamená, že by se manažeři nepoučili. Jenže nároky rostou stejně rychle, a někdy i rychleji, než dovednosti firemních lídrů.

Základní pochopení toho, že management není leadership je už dnes lidem bližší, ale zdaleka ne tolik, kolik by bylo třeba. Management je prospěšný, když víte, co máte dělat, když se pohybujete ve známém prostředí.

Zákazníci, kteří koupili toto zboží, zakoupili také
Čeština
Hrůzy v Michiganu
Čeština

Hrůzy v Michiganu

0.0 0
349 286
IHNED odesíláme
Čeština

Muzeum snů

0.0 0
399 327
IHNED odesíláme
>
Zákazníci, kteří koupili toto zboží, zakoupili také
Čeština
Hrůzy v Michiganu
Čeština

Hrůzy v Michiganu

0.0 0
349 286
IHNED odesíláme
Čeština

Muzeum snů

0.0 0
399 327
IHNED odesíláme
 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.