Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

Brožovaná bez přebalu matná
EAN:9788020027542
Značka: Academia

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
265 Kč
217 Kč
265 Kč
217 Kč
Anotace
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor PhDr. Jana Čeňková Ph.D., Doc. PhDr. Barbora Osvaldová
Značka Academia
V prodeji od 01.11.2017
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.0 x 23.6 x 1.5 cm
Hmotnost 0.33 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran 204
ISBN 978-80-200-2754-2
EAN 9788020027542
Interní kód 0251178
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy