Proč jsou Dánové nejšťastnějšími lidmi na světě? Odpovědí je hygge, říká Meik Wiking, ředitel Institutu pro výzkum štěstí v Kodani. Hygge je pocit, který zažíváte během bouřky, když jste v pohodlných ponožkách schoulení na pohovce, přikrytí měkkou dekou. Je to ten pocit, když u stolu osvětleném svíčkami společně se svými milovanými jíte své oblíbené jídlo a povídáte si. Je to pocit, který se vás zmocní, když se s šálkem oblíbené kávy v ruce díváte na rudé ranní světlo na jasné modré obloze. Hygge je o atmosféře a prožitku. Je to o sdílení se s lidmi, které máme rádi. Pocit domova. Pocit bezpečí. Pocit vnitřního klidu a blaženosti. Tato kniha vám nabídne rady a tipy, jak know-how nejšťastnějšího národa na světě můžete využít ve svém životě i vy. * Udělejte si pohodlí. Dejte si přestávku. * Buďte tady a teď. Vypněte telefony. * Ztlumte světlo. Zapalte svíčky.* Nalijte si víno. Pusťte si svůj oblíbený film. * Budujte vztahy. Udělejte si čas na své blízké. * Přestaňte jíst jen a pouze zdravě. Dort je zcela rozhodně hygge. * Žijte dnes tak, jako by už zítřek nikdy neměl přijít. Praktický průvodce dánskou životní filozofií, který byl přeložen do 28 jazyků.
Kniha Hygge získala ocenění Český bestseller za rok 2017 v kategorii Zdraví a životní styl.
Pravidla a podmínky marketingové akce:
1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor) organizuje v termínu od 21. 6. 2018 od 15:00 do 30. 6. 2018 do 23:59 hod., nebo do rozdání zásob Simpsonova knihovna moudrosti Homerova kniha (ICK 0168922), marketingovou akci pod názvem „Dárek za vysvědčení" (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce, které jsou k dispozici na této internetové stránce:
https://www.knihcentrum.cz/darek-za-vysvedceni-od-nakladatelství-JOTA
2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE
2.1. Pokud zákazník v období od 21. 6. 2018 od 15:00 do 30. 6. 2018 do 23:59 hod., nebo do rozdání zásob Simpsonova knihovna moudrosti Homerova kniha (ICK 0168922), nakoupí cokoliv od nakladatelství JOTA, získá Simpsonova knihovna moudrosti Homerova kniha (ICK 0168922) ZDARMA (dále jen dárek). Akce platí do rozdání zásob určeného počtu dárku, maximálně do 30. 6. 2018 do 23:59 hod. Marketingová akce platí v internetovém knihkupectví www.KNIHCENTRUM.cz. Pro jednu vyexpedovanou objednávku dle pravidel marketingové akce a zároveň dle obchodních podmínek e-shopu www.KNIHCENTRUM.cz, je možné získat pouze jeden dárek.
2.2. Tato marketingová akce platí pro objednávky, které budou mít hmotný sortiment v nákupním košíku.
2.3. Celkový počet dárků na marketingovou akci je 240 ks.
2.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené použitím dárku.
2.5. Zákazník má nárok vrátit dárek, ale veškeré náklady spojené s vrácením dárku hradí daný zákazník. Pro vrácení dárků používejte adresu uvedenou v kontaktech na www.knihcentrum.cz/kontakty a na balík pod názvem firmy KNIHCENTRUM.CZ, s. r. o., napište "Vrácení – Homerova kniha".
2.6. Zákazník bere na vědomí, že www.KNIHCENTRUM.cz má na skladě určený počet dárků a marketingová akce platí do rozdání zásob dárků, nebo maximálně do 30. 6. 2018 do 23:59 hod.
2.7. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz.
3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
3.1. Organizátor není zodpovědný za technické či programové chyby a omyly vzniklé během registrace a řízení marketingové akce.
3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.
3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka a jeho objednávku z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na dárek, na úhradu nákladů, škody, které by mu mohly vzniknout.
3.4. Zákazníci vyslovují svůj úplný a bezpodmínečný souhlas s těmito pravidly a zároveň berou na vědomí, že na získání dárku nevzniká právní nárok, nelze jej vyměnit za peníze, dárek je neměnný a nevratný, ani není možné ho nahradit jiným dárkem a/nebo poukázkou a zároveň není určen k dalšímu prodeji. Při vrácení zakoupeného zboží, zákazník musí dárek vrátit.
3.5.Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.
3.6. Organizátor nenese žádnou odpovědnost za rychlost ani přenos dat prostřednictvím sítě Internet a prohlašuje, že není odpovědný za chyby způsobené při přenosu elektronických zpráv.
3.7. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.
V Ostravě dne 21. 6. 2018