Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Jak z dobré firmy udělat skvělou

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788024725451
Značka: GRADA

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
489 Kč
416 Kč
489 Kč
416 Kč
Anotace
Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými. PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT!
Informace o sortimentu
Název v originále Good To Great
Druh sortimentu Kniha
Autor Jim Collins
Značka GRADA
V prodeji od 30.09.2008
Rok vydání 2008
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 2.5 cm
Hmotnost 0.71 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 304
Poslední dotisk 09/2023
ISBN 978-80-247-2545-1
EAN 9788024725451
Interní kód 0089371
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny