TIK TAK, už máte adventní kalendář

Jak zákazník vnímá značku

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788025135297
Nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
327 Kč
399 Kč
327 Kč
Anotace
Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery. Kniha Jak zákazník vnímá značku bude však nepochybně poutavým zážitkem i pro intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí. Využívání neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna. Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické stimuly, jako je třeba videoreklama.
Informace o sortimentu
Podnázev Nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů
Druh sortimentu Kniha
Autor Erik du Plessis
Značka CPress
V prodeji od 05.03.2012
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.7 x 22.5 x 1.8 cm
Hmotnost 0.46 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 256
Poslední dotisk 06/2012
ISBN 978-80-251-3529-7
EAN 9788025135297
Interní kód 0126527
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy