Koncem června vyjde nová kniha Ladislava Špačka. Business etiketa a komunikace vás na 352 stranách provede vším, co je důležite pro manažera.
Kdo by si ji měl pořídit?
Knihu jistě uvítají mažažeři v byznysu, úředníci veřejné správy, politkové, specialisté firem, ale také realitní makléři, finanční zprostředkovatelé, obchodní a finannční poradci, reprezentanti farmaceutických firem a v neposlední řadě podnikatelé.
Ukázka z knihy Business etiketa a komunikace (Ladislav Špaček)
![](/content/images/uploaded/etiketa2.jpg)
![](/content/images/uploaded/etiketa3.jpg)
![](/content/images/uploaded/etiketa1-1.jpg)
![](/content/images/uploaded/etiketa2-1.jpg)
![](/content/images/uploaded/etiketa2.jpg)
![](/content/images/uploaded/etiketa3.jpg)
![](/content/images/uploaded/etiketa1-1.jpg)
![](/content/images/uploaded/etiketa2-1.jpg)