Management a organizační chování

EAN:9788024733487
2., aktualizované a rozšířené vydání
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
479 Kč
407 Kč
479 Kč
407 Kč
Anotace
Moderní publikace se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a jiných organizacích a prakticky a srozumitelně vysvětluje, jak chování jednotlivců a skupin ovlivňuje výkonnost a úspěšnost firmy a jejích pracovníků. Druhé vydání titulu je rozšířeno o nové směry činností vedoucího pracovníka či o problematiku organizačního chování manažerů expatriantů v zahraničí. Zcela nová je kapitola o virtuálních týmech a organizacích, nastíněna je problematika manažerských klíčových kompetencí, výrazně aktualizována je tematika zvyšování organizačního výkonu nebo otázka moci, vlivu a statusu a také přístupů k vedení. Autoři přibližují různé typy manažerů, jejich role při vedení a řízení týmů.
Informace o sortimentu
Podnázev 2., aktualizované a rozšířené vydání
Druh sortimentu Kniha
Značka GRADA
V prodeji od 15.02.2010
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 2.2 cm
Hmotnost 0.73 kg
Počet stran 352
ISBN 978-80-247-3348-7
EAN 9788024733487
Interní kód 0103197
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy