Manažerské rozhodování v praxi

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074005879
Značka: C.H.BECK

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději třetí pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
490 Kč
490 Kč
Anotace

Společenský význam role manažerů v byznysu roste tak, jak roste význam jejich pivotálního postavení v trojúhelníku zájmů vlastníků, zaměstnanců a zákazníků. Napětí v uvedeném trojúhelníku roste nebývalým tlakem vlastníků na co nejrychlejší a největší dividendu, tlakem nových generací zaměstnanců na zohledňování jejich požadavků na work-life balance, často při poklesu jejich výkonu i kvality práce, a nebývalou konkurencí na trhu a bojem o zákazníka.

Manažerské „řemeslo“, které se lze naučit, je v současné době zmapováno a široce popsáno; k dispozici je celá řada známých postupů a best practice. Problém však spočívá ve schopnosti jejich aplikace v konkrétních případech, neboť každý doporučovaný postup či každý vybraný úspěšný případ jsou vázány na zcela specifické vnitřní a vnější podmínky firem, a proto nejsou zcela přenositelné. Rozhodující schopnost manažera spočívá právě ve výběru, pro jeho situaci, nejvhodnějších postupů a metod a ve flexibilním způsobu jejich aplikace. Manažer dneška musí být nejen leader, ale i vizionář, který je schopen anticipovat jak možnosti budoucího technického a technologického rozvoje, tak především budoucích požadavků trhu. A k tomu je potřeba mít hluboké znalosti o zákonitostech vývoje společnosti.

Manažerské rozhodování je umění a obsahuje racionální i intuitivní komponenty a určité rozhodovací činnosti. Přes všechny dílčí i obecnější prognózy vývoje fenoménu business intelligence v kontextu manažerského rozhodování je vysoce pravděpodobné, že kreativní lidský činitel, zejména pokud jde o strategické rozhodování, zůstane nenahraditelný.

Rámcový obsah
1. Vybrané metody manažerského rozhodování
2. Multikriteriální rozhodování v praxi
3. Manažerská práce ministra, člena vlády
4. Systémový pohled na rozhodování ve velkých organizacích
5. Zlepšování podnikových procesů podporou metodického rozhodování
6. Manažerské rozhodování v Číně
7. Partnerství pro místní rozvoj jako rámec pro manažerské rozhodování v managementu destinace
8. Manažerské rozhodování jako nezbytná součást práce uměleckého vedoucího a režiséra
9. Manažerské rozhodování v advokátní praxi
10. Manažerské rozhodování v profesionálních sportovních klubech
11. Inteligentní systémy na podporu rozhodování
12. Informační systém pro podporu rozhodování
13. Vliv změn vnějšího prostředí na rozhodování v personálním managementu
14. Manažerské rozhodování Franklina Delano Roosevelta

Součástí textu jsou také dvě přílohy:
Příloha 1 Ekonomické řízení elitní veřejné vysoké školy
Příloha 2 Manažerské rozhodování na (německých) vysokých školách.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Petr Moos, Marcela Palíšková, Bohumír Štědroň, Otto Pastor, Miroslav Svítek, Libor Svoboda
Značka C.H.BECK
V prodeji od 18.01.2016
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.5 x 24.0 x 1.7 cm
Hmotnost 0.48 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 304
Edice Beckova edice ekonomie
ISBN 978-80-7400-587-9
EAN 9788074005879
Interní kód 0189349
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny