Pouze do 31. 3.: -50 % na vybrané knihy

E-kniha

Marketing a management muzeí a památek

Značka: GRADA

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
:
297 Kč
Vše o e-knihách
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Vše o e-knihách
Ukázka z knihy
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů, jejich zřizovatelům, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu a studentům.
Zákazníci, kteří koupili toto zboží, zakoupili také
Čeština
Bobule
Čeština

Bobule

3.0 1
238 195
IHNED odesíláme
Zákazníci, kteří koupili toto zboží, zakoupili také
Čeština
Bobule
Čeština

Bobule

3.0 1
238 195
IHNED odesíláme
 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.