Marketing jako strategie

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788024724393
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
254 Kč
299 Kč
254 Kč
Anotace
Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, že je potřeba nově se zaměřit na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: "Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu."
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Nirmalya Kumar
Značka GRADA
V prodeji od 03.06.2008
Rok vydání 2008
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 2.0 cm
Hmotnost 0.59 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 240
ISBN 978-80-247-2439-3
EAN 9788024724393
Interní kód 0086106
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy