Marketing v pojišťovnictví

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072016273
Značka: LINDE

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
160 Kč
131 Kč
160 Kč
131 Kč
Anotace
Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti je problematika vysvětlována se zaměřením na oblast pojištění osob, která obecně souvisí s finančním plánováním jednotlivců a rodin a má proto některé společné prvky s marketingem ve finančním sektoru. Kniha je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie. Publikace je vhodná pro pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru a pro studenty jako doplňková literatura
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Aleš Zuzaňák
Značka LINDE
V prodeji od 23.11.2006
Rok vydání 2006
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 15.0 x 20.5 x 0.5 cm
Hmotnost 0.12 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 88
Edice Praktické ekonomické příručky
ISBN 80-7201-627-X
EAN 9788072016273
Interní kód 0070997
Ceny dopravy