Jen dnes SLEVA 100 KČ při nákupu nad 800 Kč se slevovým kódem

Marketing Základy marketingu 2

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074020018
Učebnice studenta
Značka: Computer Media

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
210 Kč
172 Kč
210 Kč
172 Kč
Anotace

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu.

2. díl obsahuje:

  • 6. VÝROBEK Charakteristika výrobku, marketingový pohled na výrobek a jeho části jako např. obal a značka. Kapitola se podrobně věnuje ochranným známkám a životnímu cyklu výrobku.
  • 7. CENA Pohled na cenu z pozice výrobce i spotřebitele. Cena je charakterizována z hlediska firemních cílů a strategií.
  • 8. DISTRIBUCE Charakteristika distribuce z hlediska přímé a nepřímé distribuční cesty. Důraz je kladen na jednotlivé typy maloobchodních jednotek.
  • 9. PROPAGACE Propagace z pohledu marketingové komunikace se spotřebitelem. Podrobně popisuje jednotlivé složky komunikačního mixu jako reklama, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej a public relations. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Informace o sortimentu
Podnázev Učebnice studenta
Druh sortimentu Kniha
Autor Ing. Marek Moudrý
Značka Computer Media
V prodeji od 16.10.2008
Rok vydání 2008
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 22.0 x 30.0 x 1.0 cm
Hmotnost 0.34 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 80
ISBN 978-80-7402-001-8
EAN 9788074020018
Interní kód 0089627
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy