E-kniha

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
319 Kč
Anotace
Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy.
Informace o sortimentu
Název v originále Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
Druh sortimentu eKniha
Autor Martina Blažková
Značka GRADA
Rok vydání 2007
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 280
Interní kód 0162004
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách