Marketingový výzkum

Série: Expert
Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788027102068
Postupy, metody, trendy
Značka: GRADA

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději třetí pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
179 Kč
152 Kč
179 Kč
152 Kč
Anotace

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.

Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

Informace o sortimentu
Podnázev Postupy, metody, trendy
Druh sortimentu Kniha
Autor Radek Tahal
Značka GRADA
V prodeji od 04.09.2017
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 14.8 x 2.0 cm
Hmotnost 0.57 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 264
Edice Expert
ISBN 978-80-271-0206-8
EAN 9788027102068
Interní kód 0242113
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny