Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Masová média

EAN:9788026207436
Značka: PORTÁL

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
555 Kč
472 Kč
555 Kč
472 Kč
Anotace

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jan Jirák, Barbara Köpplová
Značka PORTÁL
V prodeji od 27.10.2015
Rok vydání 2015
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 16.7 x 24.0 x 2.8 cm
Hmotnost 0.74 kg
ISBN 978-80-262-0743-6
EAN 9788026207436
Interní kód 0195622
Produktový manažer Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy