Média v meziválečné publicistice

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074761799

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
230 Kč
Anotace
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné. Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938, která vyšla v roce 2018.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Martin Charvát, Jan Jirák
Značka Metropolitní univerzita Praha
Rok vydání 2020
Pořadí vydání 1. vydání
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 180
ISBN 978-80-7476-179-9
EAN 9788074761799
Interní kód 0327177
Produktový manažer Jana Hulová (jana.hulova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy