DOPRAVA ZDARMA se slevovým kódem DOPRAVA100 nad 299 Kč do konce roku

Miliony lidí hltají jeho knihy i přednášky. Znáte Dana Arielyho?

archiv revue
Autor bestsellerů "Jak drahá je intuice, Jak drahá je nepoctivost, Iracionálně váš…, Jak drahé je zdarma?" přijede do Prahy na Marketing Festival.

Dan Ariely je profesorem psychologie a behaviorální ekonomie na Dukeově univerzitě v Severní Karolíně. Zkoumá iracionální rozhodnutí v osobním i ekonomickém životě. Vysvětluje, jak lidé vstupují do manželství, jak dělají rozhodnutí ve svém životě, jak nakupují, jak prodávají. V The Wall Street Journal měl vlastní sloupek Ask Ariely, kde několik let odpovídal na dotazy čtenářů. Ariely je skvělý řečník, se kterým se můžete setkat právě na Marketing Festivalu.

ZAJÍMAVÉ EXPERIMENTY

Jeho tvrzení jsou podložená opravdu zajímavými experimenty. Například vysvětluje sílu sugesce na skupině dobrovolníků, kterým dával bolestivé elektrošoky. Poté jim nabídl falešné prášky proti bolesti za 10 centů, nebo za 2,5 dolaru. Placebo efekt zafungoval u obou variant, přičemž u dražší varianty o poznání více.

Další pokusy a experimenty najdete třeba v těchto bestsellerových knihách od Dana Arielyho:

Jak drahé je zdarma?Iracionálně váš...Peníze a zdravý selský rozumPredictably Irrational


MARKETING FESTIVAL

Marketing Festival se koná 20. - 22. března 2019 v Kongresovém centru Praha. Letošní ročník je již vyprodaný.

Ve středu 20. 3. 2019 se mohou účastníci těšit na seznamovací párty, čtvrtek je ve znamení školení, v pátek 22. 3. 2019 je konferenční den, na kterém se představí právě Dan Ariely.

Knihy od Dana Arielyho si můžete zakoupit také na Marketing Festivalu u stánku KNIHCENTRUM.CZ ve foyer Kongresového centra Praha.

 

Program 22. 3. 2019:

9:15 Wil Reynolds - The Future of Search

9:55 Christopher Wylie - Cambridge Analytica, Trend Forecasting and the Future of Data Protection

11:10 Jono Alderson - Digital marketing is dead: Survival tips for what comes next

11:55 Dan Ariely - Using irrational behaviour for good

14:20 Josef Havelka - Do Brands Need to Have an Opinion?

14:55 Kirsty Hulse - How to Be Creative When Nobody Wants You To

15:30 Samuel Scott - "Content" is the Worst Word the Marketing Industry Ever Invented

16:40 Stéphane Hamel - The Doomsday Upon Us

17:20 Mark Ritson - Making Marketers Better in 2019

Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Související produkty
Čeština
Peníze a zdravý selský rozum
Čeština

Peníze a zdravý selský rozum

0.0 0
399 327
IHNED odesíláme
Čeština

Jak drahé je zdarma?

4.0 1
319 262
IHNED odesíláme
Čeština

Iracionálně váš...

0.0 0
269 221
Vyprodáno
Angličtina

Predictably Irrational

0.0 0
263 216
Poslední kusy
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

Na první pohled mě uchvátila obálka a anotace knihy mi slibovala přesně to, v co jsem doufala. A taky jsem to dostala, dokonce mnohem víc. Žádné takové fantasy jsem ještě nečetla, a to jsem celkem zvyklá na krvavé scény z různých severskýchPro citlivé povahy, kterým vadí násilí a explicita to určitě není. Autorka se s tím opravdu nepáře a pěkně vám to rozpitvá, stejně jako Nita pečlivě pitvá mrtvoly nepřirozených.
V pondělí 16. prosince jsme měli v Domě knihy vzácného hosta. Do Ostravy přijel na besedu MUDr. Tomáš Šebek, který zde představil svou knihu Objektivní nález: Moje nejtěžší mise.
Vyhrajte TraDiář 2025, který je určen pro všechny milovníky tradic, hodí se do každé rodiny – pro maminky, babičky i pro ty, kteří děti nemají. Pro všechny, kteří rádi používají tištěné diáře a chtějí se dozvědět něco víc a pomocí tradic se znovu napojit na přírodu a komunitu lidí kolem sebe. Čeká na 4 výherce!
Prémiový obsah
číst více