Jen dnes SLEVA 100 KČ při nákupu nad 800 Kč se slevovým kódem

E-kniha

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

IHNED po uhrazení objednávky si můžete stáhnout e-knihu.

Dostupnost: e-kniha IHNED ke stažení
339 Kč
339 Kč
Anotace
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Informace o sortimentu
Název v originále Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Druh sortimentu eKniha
Autor Roman Kozel, Lenka Mlynářová, Lenka Mynářová, Hana Svobodová
Značka GRADA
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 304
Interní kód 0162406
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách
Vývoj ceny