O podstatě reklamy

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788089447855
Značka: Eurokódex

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději třetí pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
499 Kč
409 Kč
499 Kč
409 Kč
Anotace

Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy?

Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled.

Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jaroslav Světlík
Značka Eurokódex
V prodeji od 12.02.2020
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.9 x 21.9 x 2.2 cm
Hmotnost 0.51 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
ISBN 978-80-89447-85-5
EAN 9788089447855
Interní kód 0315865
Produktový manažer Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny