Prezentace v marketingových komunikacích

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024731230
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
254 Kč
299 Kč
254 Kč
Anotace
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes veškerý dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k velkým ironiím dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější.Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. A právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem, a to nejen v marketingu. Bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, pro kterou je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb, a nezapomíná ani na virtuální prezentace, jako je telefon, video, web či e-mail.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Ladislav Kopecký
Značka GRADA
V prodeji od 25.05.2010
Rok vydání 2010
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 0.8 cm
Hmotnost 0.29 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 160
ISBN 978-80-247-3123-0
EAN 9788024731230
Interní kód 0106080
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy