Odpovědi na soutěžní otázky
1. Kdo je autorem ilustrací série Voňavá lékárna? Claudia Carlsová
2. Uveďte dívčí a chlapecké jméno, které byste uvítali v názvu knihy určené dětem. Jméno by zároveň nesl hlavní hrdina (hrdinka) této knihy. Děkujeme za všechny tipy.
Výherci
1. Katka Grygaříková
2. Viola Šrámková
Blahopřejeme!!!
* * * * * *
Voňavá lékárna - Ve vzduchu se vznáší tajemství
Lucie se se svými rodiči přestěhuje do staré vily. Tak začíná jedno z největších dobrodružství, které kdy zažila. Vila je provoněná nejrůznějšími vůněmi, které ovšem odnikud nevycházejí. Co to má znamenat? Lucie se spolu se svým bratrem Benem a sousedem Matsem vydají hledat tajemství, které starobylá vila ukrývá. Když se jim podaří otevřít tajný vchod do skryté místnosti, nestačí se divit. Objeví nespočet neobyčejných lahviček parfémů, jejichž obsahy se divně lesknou a třpytí. Tajemné místo skrývá ale také spoustu nebezpečí a zvláštních kouzel.
Voňavá lékárna - Záhada černé květiny
Lucie Alvensteinová má tajemství: hluboko pod jejím domem je tajná místnost - Voňavá lékárna! Jednoho dne náhle zmizí všechen prášek Meteor, nejdůležitější složka magických vůní. Lucie jej ale nutně potřebuje k tomu, aby osvobodila Matsova otce od účinků Nelaskavé vůně. Při hledání zloděje Lucie a její přátelé cestují až do Amsterodamu, kde získají pomoc od nepředvídatelného pěstitele květin a taky od muže, který by už správně dávno neměl být naživu. Dokážou děti získat Meteor zpátky a zachránit Voňavou lékárnu?
ROZHOVOR s autorkou Annou Ruheovou si můžete přečíst ZDE.
Soutěž o 2x 2 díly série Voňavá lékárna probíhá od 8. července do 14. července 2021 do 23,59 hod. v internetovém knihkupectví KNIHCENTRUM.CZ.
Knihy do soutěže věnovalo nakladatelství BOOKMEDIA, kterému velmi děkujeme. Pravidla soutěže najdete ZDE. Soutěž naleznete také na největším soutěžním portálu v ČR - Soutěže.cz a na Websoutěže.cz.
Podmínkou soutěže je vyplnění e-mailové adresy, která je registrovaná do VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU e-shopu KNIHCENTRUM.CZ, proto uvidí proklik na soutěžní formulář pouze zákazníci, kteří tuto podmínku splňují.
Prémiový obsah
Pokračování článku je přístupné pouze přihlášeným uživatelům s aktivním věrnostním programem.